Clinica Korall își extinde serviciile pentru copii! Acces mai rapid, tratamente personalizate

Medicul pediatru Alina Andreica de la Clinica Korall din municipiul Satu Mare anunță măsuri ample pentru îmbunătățirea serviciilor medicale destinate copiilor.

Aceste schimbări vizează reducerea timpului de așteptare și oferirea unui tratament child-friendly, eficient și personalizat, adaptat nevoilor specifice ale fiecărui mic pacient.

Cu un program full-time de șapte ore, de luni până vineri, și un contract încheiat cu Casa de Asigurări, Alina Andreica va fi mult mai accesibilă pacienților, începând din această lună. Astfel, comparativ cu perioadele anterioare, când se aștepta săptămâni întregi pentru programarea la medicul pediatru, acum pacienții vor putea ajunge mult mai repede la consultație.

O altfel de abordare: tratamente treptate, imunitate naturală și puternică

Medicul pediatru Andreica își propune să se concentreze asupra creșterii toleranței organismului copiilor la infecții, pregătindu-i pentru viața de adulți. În acest sens, părinții vor fi învățați cum să gestioneze situațiile de boală ale copiilor lor și să recunoască semnele de alarmă care necesită consult medical urgent. Prin aplicarea unei abordări graduale a terapiilor și prin lăsarea organismului să dezvolte proprii anticorpi, se urmărește creșterea imunității și obținerea unei recuperări mai rapide și a unei simptomatologii mai ușoare în cazul infecțiilor.

„Eu ce URMARESC să fac aici este să lucrez la creșterea toleranței organismului copilului la infecții. Noi lucrăm cu ORGANISMUL UNUI copilași pe care trebuie să îi pregătim pentru viitor, pentru perioada când vor fi adulți. Noi trebuie să îi învățăm pe părinți să aibă răbdare, cum să gestioneze, care sunt factorii de alarmă pe care trebuie să îi urmărească, când e momentul când trebuie să te duci la Urgențe sau la medic, și ce trebuie să faci așa încât să ajuți copilașul să fie MAI rezistent la infecții. În așa fel, încât atunci când trece printr-o INTERCURENTA ACUTA, evoluția bolii să fie mai rapidă și simptomatologia mai ușoară”, a mai spus aceasta.

Abordarea pe care Alina Andreica o are față de tratarea copilașilor este una diferită față de cea tradițională. Ea a explicat ce înseamnă o imunitate sănătoasă, acesta fiind obiectivul final, pe lângă tratarea bolii.

„Mie îmi place să abordez partea de tratament pediatric în pași. Nu vreau să introduc niciodată tratamente multe SI AGRESIVE. Încep cu tratamente ușoare care, la nevoie, le creștem treptat, în funcție de răspunsul organismului la infecție. Un copilaș are o boală, de cele mai multe ori se vindecă de boala aceea SI SINGUR. Trebuie să fie o boală severă sau trebuie să asocieze ceva DE FOND pe lângă boala aceea care să O agraveze. De altfel, o răceală sau orice infecție la copilași, deobicei, se vindecă SI SINGURA. Noi trebuie doar să îi ajutăm SA NU DEZVOLTE COMPLICATII. Și atunci trebuie să îi dăm doar puțin ajutor și mergem cu terapii pe care le creștem treptat, DOAR la nevoie. […] Lăsăm organismul să își facă anticorpii și să lupte singur cu infecția pentru că asta înseamnă creșterea imunității, asta înseamnă imunitatea naturală care este imunitatea cea mai sănătoasă”, medicul Andreica.